Wyszukiwanie zaawansowane ↓

kategoria oferty / branża
X
miejsce pracy
X
województwo
forma współpracy
wykształcenie

Asystent zarządu

Lądek-Zdrój, dolnośląskie
Data publikacji: 25.03.2022
Opis oferty:

Zakres obowiązków: Przygotowywanie pism oraz sporządzanie poleceń i zarządzeń Prezesa Spółki. Asysta i pomoc we wszystkich działaniach.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Liczba godzin pracy w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną

Osoba do kontaktu: Dorota Stoch

Opis wymagań:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

 

Znajomość języków:
niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący

 

Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe mile widziane.
Wymagane dokumenty: CV, skierowanie

Liczba stanowisk: 1
CV prosimy wysłać na adres:
mirjan.rehab@wp.pl
Telefon kontaktowy w sprawie oferty:

kom. 505 952 564

Zobacz również oferty pracy z kategorii Praca biurowa w miejscowości Lądek w województwie dolnośląskim.

Używamy plików cookie. Stosujemy je w celu jak najlepszego dostosowania naszego serwisu do Państwa potrzeb oraz w celach statystycznych i reklamowych. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki związanych z cookies oznacza, że będą one docelowo zapisywanew pamięci podręcznej przeglądarki w Państwa urządzeniu.
Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące cookies.