Wyszukiwanie zaawansowane ↓

kategoria oferty / branża
X
miejsce pracy
X
województwo
forma współpracy
wykształcenie

Główny Specjalista ds. Ubezpieczeń

Jastrzębie-Zdrój, śląskie
Data publikacji: 11.07.2019
Opis oferty:

Dla naszego klienta, spółki z sektora wydobywczego, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych, jednego z największych pracodawców w Polsce poszukujemy aktualnie odpowiedniej osoby na stanowisko: Główny Specjalista ds. Ubezpieczeń.

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:

  • realizację zadań związanych z zapewnieniem ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń majątkowych (obejmujących majątek pod ziemią), osobowych i odpowiedzialności cywilnej (w tym D&O, ubezpieczenia zdrowotne oraz życiowe) - samodzielnie bądź przy wsparciu wyspecjalizowanego zespołu brokerów, w zależności od posiadanego doświadczenia
  • przeprowadzanie i koordynowanie procedur przetargowych
  • opracowywanie Wymagań Ofertowych i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie ubezpieczeń oraz udział w komisjach przetargowych
  • wykonywanie wszystkich czynności związanych z przygotowaniem i realizacją umów ubezpieczeniowych lub polis, w tym nadzorowanie prawidłowej realizacji zawartych umów, terminowości opłacania składek, likwidacji szkód, koordynowanie działań związanych z aktualizowaniem w trakcie ubezpieczenia informacji dotyczących oceny ryzyka ubezpieczeniowego (w tym wartości majątku)
  • współpracę z instytucjami rynku ubezpieczeniowego (broker, zakład ubezpieczeń)
  • analizę i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie ubezpieczeń
  • udział w opracowywaniu polityki ubezpieczeniowej Grupy, realizację zadań wynikających z polityki
  • administrowanie elektroniczną i papierową dokumentacją ubezpieczeniową

Oferujemy:

  • pracę w jednej z największych spółek w Polsce, stabilnej i prężnie rozwijającej się
  • przyjazną atmosferę w środowisku nastawionym na współpracę, wymianę doświadczeń i nieustanny rozwój
Opis wymagań:
  • preferowane co najmniej 3-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej i znajomość przynajmniej jednej, optymalnie trzech lub więcej specjalizacji w ubezpieczeniach (ubezpieczenia majątkowe, osobowe, zdrowotne, życiowe)
  • znajomość produktów oraz zasad funkcjonowania rynku ubezpieczeniowego i reasekuracyjnego, a także procesów likwidacji szkód w zakresie tych ubezpieczeń
  • wiedza w zakresie dostępnych na rynkach instrumentów finansowych zabezpieczających ryzyko oraz instrumentów finansowania działalności przedsiębiorstwa
  • co najmniej komunikatywny poziom języka angielskiego (dostęp do materiałów angielskojęzycznych)
  • postawa, wartości, zaangażowanie
  • umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • umiejętności analityczne
  • dobra organizacja pracy
Liczba stanowisk: 1
CV prosimy wysłać na adres:
bc@businessconsulting.com.pl

Zobacz również oferty pracy z kategorii Ubezpieczenia w miejscowości Jastrzębie w województwie śląskim.

Używamy plików cookie. Stosujemy je w celu jak najlepszego dostosowania naszego serwisu do Państwa potrzeb oraz w celach statystycznych i reklamowych. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki związanych z cookies oznacza, że będą one docelowo zapisywanew pamięci podręcznej przeglądarki w Państwa urządzeniu.
Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące cookies.