Wyszukiwanie zaawansowane ↓

kategoria oferty / branża
X
miejsce pracy
X
województwo
forma współpracy
wykształcenie

Key Account Manager

Warszawa, mazowieckie
Data publikacji: 11.07.2019
Opis oferty:
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań oraz produktów m.in. odzieży technicznej, obuwia specjalistycznego, pojazdów specjalistycznych, środków ochrony indywidualnej i ochrony zbiorowej, na potrzeby bezpieczeństwa i ochrony osób, procesów, towarów i środowisk, działającej na rynku polskim od kilkunastu lat, aktualnie poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko: Key Account Manager.

Miejsce pracy: cała Polska, z uwzględnieniem dużej częstotliwości odbywania wizyt w Warszawie ze względu na klientów.

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
  • rozwój sprzedaży poprzez obsługę dotychczasowych kluczowych klientów firmy, diagnozowanie potrzeb w celu pozyskania nowych zamówień oraz pozyskiwanie do współpracy nowych, dużych firm
  • regularne wizyty u klientów, wsłuchiwanie się w ich potrzeby, proponowanie nowych, interesujących rozwiązań "szytych na miarę"
  • budowanie sieci relacji wewnątrz organizacji klienta poprzez kontakty z różnymi działami: BHP, zakupów, sprzedaży, produkcji oraz  osobami reprezentującymi różny poziom stanowisk i wiedzy technicznej
  • zarządzanie całym procesem sprzedaży od momentu zainicjowania kontaktu do finalizacji, czuwanie i bycie "na linii" podczas przygotowania do przetargu przy wsparciu zespołu technicznego z Polski i Hiszpanii
  • raportowanie na temat osiągniętych wyników sprzedaży

Oferujemy:
  • pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie z kapitałem zagranicznym
  • szkolenia w centrali firmy za granicą
  • możliwość kontaktu i pracy dla najbardziej liczących się firm z branży paliwowej
  • pracę w charakterze Home Office, zatrudnienie na umowę o pracę
  • niezbędne narzędzia pracy na danym stanowisku
Opis wymagań:
  • kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań i produktów do dużych firm produkcyjnych najlepiej z sektora przemysłowego, motoryzacyjnego, stoczniowego, paliwowego, kolejowego, energetycznego lub podobnych
  •  zdolności negocjacyjne w zakresie sprzedaży produktów technicznych
  • doświadczenie i umiejętność budowania relacji z osobami reprezentującymi różne departamenty w firmie oraz wiedzę techniczną w czasie długotrwałego procesu sprzedaży
  • dobra znajomość j. angielskiego niezbędna do odbywania zagranicznych szkoleń i komunikacji z poszczególnymi ekspertami technicznymi wewnątrz firmy w Centrali
  • zaangażowanie i pozytywne nastawienie do wykonywanych obowiązków
  • cierpliwość i umiejętność słuchania
  • kreatywność i pomysłowość w zakresie tworzenia nowych rozwiązań dla klientów
  • komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • konsekwencja, upór, determinacja
  • skoncentrowanie na wartościach
  • otwartość na odbywanie częstych podróży służbowych
Liczba stanowisk: 1
CV prosimy wysłać na adres:
bc@businessconsulting.com.pl

Zobacz również oferty pracy z kategorii Sprzedaż, handel w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim.

Używamy plików cookie. Stosujemy je w celu jak najlepszego dostosowania naszego serwisu do Państwa potrzeb oraz w celach statystycznych i reklamowych. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki związanych z cookies oznacza, że będą one docelowo zapisywanew pamięci podręcznej przeglądarki w Państwa urządzeniu.
Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące cookies.