Wyszukiwanie zaawansowane ↓

kategoria oferty / branża
X
miejsce pracy
X
województwo
forma współpracy
wykształcenie

Praca w dziale Zamówień Publicznych

Zawiercie, śląskie
Data publikacji: 26.02.2018
Opis oferty:
Szpital Powiatowy w Zawierciu zatrudni pracownika w Dziale Zamówień Publicznych.


Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym wszelkiej dokumentacji związanej z postępowaniami tj. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń, niezbędnej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, protokołów oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem, obsługa postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
- Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań
- Sprawowanie kontroli nad formalno-prawną prawidłowością dokumentów w postępowaniach o zamówienie publiczne
- Obsługa komisji przetargowych,
- Analiza i weryfikacja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Pzp oraz zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy na podstawie wewnętrznych regulacji.


Oferujemy:
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość pogłębiania wiedzy, podnoszenia kwalifikacji, szkolenia
- Dobrą atmosferę pracy


Dokumenty kandydatów zainteresowanych pracą należy składać na adres Szpitala do działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi lub na adres e-mail.


Prosimy o zamieszczenie klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na dokumentach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015. poz. 2135 z późn. zm.).
Opis wymagań:
Wykształcenie:
- Wyższe preferowane podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
- Preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia

Wymagania:
- Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu procedury zamówień publicznych
- Praktyczna znajomość Prawa zamówień publicznych i aktów wykonawczych
- Znajomość zagadnień z dziedziny funduszy UE
- Umiejętność formułowania wypowiedzi na piśmie
- Znajomość pakietu MS Office

Pożądane cechy:
- Skrupulatność i samodzielność w działaniu,
- Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne
- Dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Komunikatywność
Liczba stanowisk: 1
CV prosimy wysłać na adres:
kadry@szpitalzawiercie.pl
Telefon kontaktowy w sprawie oferty:

tel. (32) 674 03 63

Zobacz również oferty pracy z kategorii Administracja biurowa w miejscowości Zawiercie w województwie śląskim.

Używamy plików cookie. Stosujemy je w celu jak najlepszego dostosowania naszego serwisu do Państwa potrzeb oraz w celach statystycznych i reklamowych. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki związanych z cookies oznacza, że będą one docelowo zapisywanew pamięci podręcznej przeglądarki w Państwa urządzeniu.
Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące cookies.