Wyszukiwanie zaawansowane ↓

kategoria oferty / branża
X
miejsce pracy
X
województwo
forma współpracy
wykształcenie

Regionalny Kierownik Sprzedaży/Area Manager

Szczecin, zachodniopomorskie
Data publikacji: 07.07.2021
Opis oferty:

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:

- zarządzanie sprzedażą w podległym regionie
- budowanie kompetentnych i skutecznych zespołów sprzedażowych
- poprawę efektywności funkcjonowania i organizację pracy w zarządzanych salonach
- regularny rozwój kompetencji podległego zespołu
- kontrolę budżetu kosztowego
- współpracę z działami: alokacji, logistyki, VM, marketingu i finansów
- dbanie o budowanie i zachowanie profesjonalnego wizerunku firmy
- koordynację prac związanych z otwieraniem nowych placówek handlowych
- ścisłą współpracę i raportowanie do Dyrektora Sprzedaży

 

Oferujemy:

- pracę w prężnie rozwijającej się firmie ( planowane otwarcie 50 salonów w kolejnych latach)
- bardzo dobrą atmosferę w firmie nastawionej na wzajemną współpracę i budowanie relacji, z wartościami, szacunkiem do pracownika 
- stabilne, długofalowe zatrudnienie
- szkolenia i inwestowanie w rozwój pracownika
- atrakcyjny system rabatowania dla pracowników
- niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (do wyboru)
- wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowania w oparciu o wyniki sprzedażowe

 

Aplikacje zawierające: CV, list motywacyjny (wersja w jęz. polskim i obcym, w przypadku, gdy wymagana jest znajomość języka), nr referencyjny oraz zawarte w linku rejestracyjnym Oświadczenie on-line o przetwarzaniu danych osobowych prosimy przesyłać za pośrednictwem: "Wyślij CV".

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Opis wymagań:

- kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmach z sieciowymi punktami/ sklepami optymalnie z branży odzieżowej, ale również z branż pokrewnych: obuwie, torebki, zabawki, akcesoria dodatki i /lub doświadczenie wyniesione z ustrukturyzowanej organizacji z innej niż ww branż np. branży FMCG
- wykształcenie wyższe
- język angielski na poziomie komunikatywnym
- skuteczność w realizacji powierzonych zadań
- ambicja, zaangażowanie, inicjatywa
- łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji/zarządzanie przez relacje
- samodzielność w działaniu/ wysoka automotywacja i zadaniowość uczciwość, słowność
- otwartość na nieustanny rozwój i nabywanie nowych kompetencji
- dbałość o zespół i rozwijanie jego potencjału
- praca w oparciu o wartości „firma to ludzie”

Liczba stanowisk: 1
CV prosimy wysłać na adres:
bc@businessconsulting.com.pl

Zobacz również oferty pracy z kategorii Sprzedaż, handel w miejscowości Szczecin w województwie zachodniopomorskim.

Używamy plików cookie. Stosujemy je w celu jak najlepszego dostosowania naszego serwisu do Państwa potrzeb oraz w celach statystycznych i reklamowych. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki związanych z cookies oznacza, że będą one docelowo zapisywanew pamięci podręcznej przeglądarki w Państwa urządzeniu.
Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące cookies.