Specjalista/-ka ds. obsługi klienta
Lubin, Legnica, dolnośląskie
Data publikacji: 15.07.2024
Opis oferty:
Lubisz, kiedy dużo się dzieje? Cieszą Cię nowe wyzwania? Szukasz nowego miejsca dla siebie?
Dołącz do odjazdowego teamu #KaizenRent i zostań specjalistą/-ką ds. obsługi klienta.
Na starcie dostaniesz od nas:
stabilne zatrudnienie,
pakiet benefitów,
dobrą atmosferę w zespole!
Jesteśmy drugą pod względem wielkości floty wypożyczalnią samochodów w Polsce. Szybko się rozwijamy, dlatego stale powiększamy nasz #KaizenTeam.
Wyślij nam swoje CV i przekonaj się, że masz #zNamiPoDrodze
Twój zakres obowiązków
- odpowiadasz za obsługę telefoniczną klienta w zakresie wynajmu,
- odpowiadasz za obsługę mailową klienta w zakresie wynajmu,
- odpowiadasz za kontakt z klientem w zakresie wynajmu innymi kanałami komunikacji,
- wprowadzasz rezerwację od klienta do systemu operacyjnego,
- aktualizujesz statusy wynajmów w systemie w zakresie danych dotyczących rezerwacji,
- wysyłasz do klientów fv proforma i linki do płatności online,
- umawiasz telefonicznie z klientem wydania i zwroty pojazdów.
To oferujemy
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- pracę w dynamicznie rozwijającym się dziale, dającą możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia w obszarze sprzedaży i
- profesjonalnej obsługi klienta,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- atrakcyjny system wynagrodzeń i premii uzależniony od osiągniętych wyników.
Opis wymagań:
Nasze wymagania
- doświadczenie w obsłudze klienta min. 1 rok,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość obsługi komputera i programów pakietu Office,
- samodzielność i zdolności organizacyjne.
CV prosimy wysłać na adres:
p.prochno@kaizenrent.pl
Telefon kontaktowy w sprawie oferty: